Partners, waarom samenwerken zo belangrijk is

Door samen te werken met partners kunnen wij onze klanten de best mogelijke softwareoplossing aanbieden. Securex ziet de waarde in van het werken met externe partners, omdat wij ons ervan bewust zijn dat wij niet alles weten. Soms heeft iemand anders het wiel al uitgevonden en dan gaan wij graag met dat bedrijf in zee. Gelukkig kunnen we op deze manier volledig vertrouwen op onze betrouwbare partners Tasper, HR Abonnement, Bedrijfsrooster en Funkey. Zij zetten zich volledig in voor het leveren van een specifieke oplossing, waarvan wij en daarmee onze klanten kunnen profiteren.

Geïnteresseerd in een samenwerking en bespreken wat we voor elkaar kunnen betekenen?

Tasper – over onze samenwerking

Als softwareleverancier zet Tasper zich met passie in voor het werken met arbeidsvoorwaarden die bij de werknemer passen, in plaats van een vast arbeidsvoorwaardenpakket voor de volledige organisatie. De software van Tasper maakt het werken met op maat gemaakte arbeidsvoorwaarden gemakkelijker en daardoor voor meer werkgevers haalbaar.

De softwareoplossingen van Tasper geven werkgever en werknemer een helder inzicht in onder meer de persoonlijke budgetten en flexibele arbeidsvoorwaarden. Op die manier helpt Tasper met het digitaliseren van HR-vraagstukken en –processen, met altijd de werknemer centraal gesteld.

De geboorte van de samenwerking tussen Securex en Tasper stamt uit de tijd dat Securex HR-dienstverlener BecauseHRM overnam. Met een groot aandeel bedrijven die vallen onder de Cao Sociaal Werk in het klantenbestand, kregen wij in toenemende mate te maken met het Individueel KeuzeBudget (IKB) en het LoopBaanBudget (LBB). Twee budgetten waarvan het bijhouden een tijdrovende klus is voor veel werkgevers, waarbij de administratie veelal in Excelbestanden werd bijgehouden.

Bij Securex rees de vraag hoe dat gemakkelijker zou kunnen. In de zoektocht naar een goede oplossing voor de registratie van de budgetten, kwam Tasper met al zijn ervaring omtrent het realiseren van softwareoplossingen al gauw in beeld. Het resultaat van de nieuwe samenwerking is de Securex Benefit Shop, dé softwareoplossing voor het bijhouden van het IKB en LBB. De Securex Benefit Shop is een op maat gemaakte versie van de Benefit Shop van Tasper, speciaal voor bedrijven die vallen onder de Cao Sociaal Werk. Onze softwareoplossing zorgt voor overzicht en gemak in de registratie van de persoonlijke budgetten. 

Bedrijfsrooster – over onze samenwerking

Het bijhouden van een overzichtelijk rooster is voor veel bedrijven een heikel punt. Om aan dat probleem een eind te maken, is Bedrijfsrooster opgericht. Zowel voor kleine horecaondernemingen, als voor grote landelijke retailers, kan de planningssoftware een oplossing blijken. In een eenvoudige applicatie voor werknemers is in het Nederlands, Engels of Duits een overzichtelijk rooster te zien. 

Ook voor de werkgever werkt Bedrijfsrooster zeer gemakkelijk. In één oogopslag wordt zichtbaar welke medewerker het beste op welke dienst kan worden gezet. Als het rooster naar wens is, wordt het met een simpele druk op de knop doorgezet naar de werknemers. Als aan het einde van de verloningsperiode alle diensten zijn gewerkt, kunnen de uren en andere mutaties via de integratie met Securex eenvoudig worden doorgegeven. Naast uren, registreert Bedrijfsrooster automatisch kilometers, toeslagen, verlofstanden en uitgebreide rapportages.

Veel van onze klanten in het MKB kunnen een oplossing als die van Bedrijfsrooster goed gebruiken. Zo zijn onoverzichtelijke Excelbestanden en wegwaaiende papieren verleden tijd. Begin 2020 besloten Bedrijfsrooster en Securex de handen ineen te slaan, om zo onze klanten een nog betere service te kunnen bieden.

Zoals alle samenwerkingen van Securex, zijn wij ook met Bedrijfsrooster de samenwerking aangegaan met onze klanten als uitgangspunt. Door de koppeling die tussen de systemen van Securex en die van Bedrijfsrooster bestaat, willen wij werk uit handen nemen van onze klanten.

HR Abonnement – over onze samenwerking

Niet ieder bedrijf heeft een eigen HR-medewerker of HR-afdeling. Precies om die reden is HR Abonnement opgericht. Zij bieden op flexibele basis HR en P&O ondersteuning aan. Het team van HR Business Partners en HR-Officers bestaat uit professionals met een gedegen Human Resource fundament en ieder zijn eigen specialisme. Zij kunnen, wanneer dat voor jou gewenst is, voor korte of langere tijd ondersteuning bieden. 

Voor het ene bedrijf is een uur HR-ondersteuning per maand al voldoende, terwijl een andere organisatie graag meerdere dagen per maand gebruik wil maken van hun HR-kennis en –expertise. Gebaseerd op jouw wensen richten zij een HR Abonnement met flexibele uren in. Zo is iedere onderneming ervan verzekerd dat álle HR-zaken goed geregeld zijn.

De oorsprong van de samenwerking tussen HR Abonnement en Securex ligt in een gezamenlijke klant. Toen wij over het werk van HR Abonnement hoorden, zagen wij daar direct de meerwaarde van in, zeker voor kleinere bedrijven. De waardering bleek wederzijds en daarmee was de samenwerking geboren. 

Wij zien sindsdien dat voor veel klanten het HR-vraagstuk een grote uitdaging kan zijn, waar wij met behulp van HR Abonnement nog beter op kunnen antwoorden. Daardoor wordt onze dienstverlening completer. Voor klanten is ook de snelle handelwijze vaak van grote toegevoegde waarde, omdat de vraag om een HR-manager zich soms razendsnel voor kan doen.

Funkey – over onze samenwerking

We unlock the fun in teambuilding – de slogan van Funkey! Funkey omvat een database met teambuildingactiviteiten op maat. Funkey zet in op employee engagement bij bedrijven, door collega’s unieke ervaringen te laten beleven. Met meer dan 400 teambuildingactiviteiten aangeboden door +150 kwalitatieve partners heeft Funkey een uitgebreid aanbod in Nederland. Via de zoekmachine vind je eenvoudig de activiteit die het best bij jou past, op basis van 4 criteria (aantal personen, regio, budget en categorie). Daarnaast word je door Funkey ontzorgt bij de volledige organisatie van het teamevent: activiteiten, locatie, catering, transport en eventuele overnachting.

Funkey werd in 2017 opgericht en is uitgegroeid tot dé referentie voor teambuilding in de Benelux. Wat oorspronkelijk begon als een platform om eenvoudig teambuildingactiviteiten te vinden en te boeken, biedt het nu ook totaaloplossingen voor familiedagen, op maat gemaakte events en meer.

Funkey geeft klanten van Securex een korting van €50,- bij een teambuildingsactiviteit. Vul bij het bestellen de code SECUREX-NL50 in en zet ook in op employee engagement!

Meer weten? Check de website hier.

Funkey logo transparant