Vacature teamlead customer care

Trainee Talentpool HR & Payrollspecialist

 

 

Trainee voor onze talentpool HR- en Payroll Professional

Wil jij weten hoe de wereld van HR en salaris eruit ziet? Tijdens het Traineeship HR & Payroll Professional ga jij aan de slag met werken en leren. Je begint uitvoerend bij ons Customer Care team. Daar leer je alle facetten van ons bedrijf en onze klanten kennen. Ondertussen ga je ook daadwerkelijk sfeer opsnuiven bij het Payroll team. We komen samen tot het juiste pad dat het beste bij jou en jouw toekomstverwachtingen past. Deze evaluatie momenten met jou zullen regelmatig plaatsvinden omdat we het belangrijk vinden om te achterhalen waar je extra hulp en/of kennis nodig hebt en hoe we dit het beste kunnen aanpakken.

Ervaring is niet nodig, dat wordt ook niet van je verwacht. Jij mag in deze functie groeien en daar gaan wij jou bij ondersteunen.

Wat krijg je daarvoor terug?

We beginnen met een inwerktraject bij ons Customer Care team, hier krijg je te maken met alle teams en klanten die je ondersteuning gaat bieden. Wanneer je deze werkzaamheden zelfstandig kunt uitvoeren ga je vervolgens ervaren of de rol van HR- en Payroll Professional bij je past. Als dat het geval is, start je binnen afzienbare tijd met de opleiding PDL. In de tussentijd kun je wat je leert in de praktijk brengen bij ons Payroll Team en wordt je verder begeleid en opgeleid. Afhankelijk van hoe snel jij gaat, kun je doorgroeien naar een hoger niveau of je specialiseert je in één van onze andere diensten zoals Payroll International, Legal of Softwareondersteuning. Je opleiding betalen wij voor jou en je start vanaf dag 1 met een prima salaris op junior niveau. Daarnaast ontvang je dezelfde secundaire arbeidsvoorwaarden als je ervaren collega’s.

Wie zoeken wij?

Jij hebt een MBO 4 of Hbo-opleiding afgerond of je bent gestopt met je studie; misschien was het in de praktijk niet wat je ervan had verwacht. Je hebt affiniteit met cijfers, bent nauwkeurig en flexibel. En je vind het leuk om samen met je collega’s de klanten te ontzorgen en vraagstukken op te lossen. Jij bent nieuwsgierig geworden naar Salarisadministratie en je hebt affiniteit met softwareapplicaties. Je bent bereid om te leren en wilt graag wat je leert direct in de praktijk brengen. Jij wilt investeren in je toekomst en zoekt een leuk bedrijf waar dat mogelijk is.

Wie zijn wij?

Securex Nederland is de leukste HR-dienstverlener in Nederland, althans, dat vinden wij zelf! We zijn internationaal, we zijn innoverend en we zijn modern. De visie van ons bedrijf is om in elke fase van de employee journey het dienstpakket op het gebied van service en software nóg uitgebreider, flexibeler en passender te maken voor de klant. We zijn dan ook hard aan het groeien en we zijn constant op zoek naar nieuwe mogelijkheden en kansen. Wij zijn er nu al enorm goed in om onze klanten en de medewerkers van onze klanten volledig te ontzorgen, maar dit is natuurlijk een doorlopend proces waar jij onderdeel van kunt zijn!

Ervaringen van onze medewerkers

Vier dames die het traineeprogramma doorlopen of hebben doorlopen. Hoe hebben zij dat ervaren? Lees het hier.

 

 

Wat ga je leren bij het Customer Care Team
  • Afdelingstelefoon aannemen; vragen van cliënten en instanties beantwoorden.
  • Beantwoorden, afhandelen of doorsturen van de inkomende e-mail en het verzenden van algemene e- mails, eenvoudige vragen/verzoeken behandel je zoveel mogelijk zelf.
  • Checklists verwerken in eigen administratie en in diverse andere systemen.
  • PAWW en E-herkenning verzorgen voor cliënten.
  • Het controleren van de pensioennota van klanten.
  • Het verzamelen van de in/uitgaande post en het verzorgen van de aangetekende post.
  • Ondersteuning bieden aan het MT, de afdelingen en bij de organisatie van evenementen en bijeenkomsten.
  • Subsidieaanvragen verzorgen voor onze relaties.
Je profiel
  • MBO 4 -of HBO
  • Bij voorkeur heb je al ervaring opgedaan in de zakelijke dienstverlening maar dit is zeker geen must.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, bij voorkeur ook vaardig met Engels en Duits.
  • Affiniteit met IT-applicaties.
  • Flexibel, klantvriendelijk, accuraat en een teamplayer.
  • Collegiaal en betrokken, je biedt ondersteuning aan je collega’s en jouw collega’s ondersteunen jou.
  • Je werkt georganiseerd en gaat constructief om met hectiek en deadlines.
Ons aanbod
  • Een betrokken werkomgeving, waarbij je samen met jouw collega’s klaar staat voor onze klanten èn voor elkaar.
  • Alle kansen om jouw carrière optimaal te laten groeien en om je als persoon verder te ontplooien.
  • Jouw inzet en motivatie worden beloond met uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Alle apparatuur om productief thuis te kunnen werken.
  • Een goede balans tussen jouw werk- en privé-situatie.
  • Gratis gebruik van onze gym.
  • Dagelijks een geheel verzorgde en gezellige lunch in onze kantine.
  • Diverse uitjes gedurende het jaar verzorgd door onze party squad.
  • Een gezellige VrijdagMiddagBorrel, waarbij ook gebruik gemaakt kan worden van een PlayStation, darts of biljart!
Wat ga je leren bij het Customer Care Team
  • Afdelingstelefoon aannemen; vragen van cliënten en instanties beantwoorden.
  • Beantwoorden, afhandelen of doorsturen van de inkomende e-mail en het verzenden van algemene e- mails, eenvoudige vragen/verzoeken behandel je zoveel mogelijk zelf.
  • Checklists verwerken in eigen administratie en in diverse andere systemen.
  • PAWW en E-herkenning verzorgen voor cliënten.
  • Het controleren van de pensioennota van klanten.
  • Het verzamelen van de in/uitgaande post en het verzorgen van de aangetekende post.
  • Ondersteuning bieden aan het MT, de afdelingen en bij de organisatie van evenementen en bijeenkomsten.
  • Subsidieaanvragen verzorgen voor onze relaties.
Je profiel
  • MBO 4 -of HBO
  • Bij voorkeur heb je al ervaring opgedaan in de zakelijke dienstverlening maar dit is zeker geen must.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, bij voorkeur ook vaardig met Engels en Duits.
  • Affiniteit met IT-applicaties.
  • Flexibel, klantvriendelijk, accuraat en een teamplayer.
  • Collegiaal en betrokken, je biedt ondersteuning aan je collega’s en jouw collega’s ondersteunen jou.
  • Je werkt georganiseerd en gaat constructief om met hectiek en deadlines.
Ons aanbod
  • Een betrokken werkomgeving, waarbij je samen met jouw collega’s klaar staat voor onze klanten èn voor elkaar.
  • Alle kansen om jouw carrière optimaal te laten groeien en om je als persoon verder te ontplooien.
  • Jouw inzet en motivatie worden beloond met uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Alle apparatuur om productief thuis te kunnen werken.
  • Een goede balans tussen jouw werk- en privé-situatie.
  • Gratis gebruik van onze gym.
  • Dagelijks een geheel verzorgde en gezellige lunch in onze kantine.
  • Diverse uitjes gedurende het jaar verzorgd door onze party squad.
  • Een gezellige VrijdagMiddagBorrel, waarbij ook gebruik gemaakt kan worden van een PlayStation, darts of biljart!

Heb je vragen over deze vacature of over werken bij Securex Nederland?

Neem contact op met Lo van Grinsven, HR-medewerkster op 024 345 44 67 of Lo.van.grinsven@securex.nl.

Weet je genoeg en wil je direct solliciteren?

Leg ons uit wat jouw motiveert en wat je samen met ons bij Securex wilt bereiken. Stuur dit samen met je Curriculum Vitae naar Lo.van.grinsven@securex.nl