HR in de retail sector

Als ondernemer in de retail sector heb jij een zaak te runnen en dat vraagt jouw volle aandacht! Voor de HR-zaken kun je het beste een beroep doen op een specialist. Bij Securex vinden we dat personeelsbeheer, verloning en juridisch advies voor jou van groot belang kan zijn. Je kunt op ons vertrouwen voor een professionele ondersteuning in de retailsector.

Snel en eenvoudig een arbeidsovereenkomst met één druk op de knop

De retail sector kent een hoog verloop. Denk aan scholieren en studenten die een bijbaantje hebben naast hun studie. Zodra de studie meer tijd in beslag neemt, kan het zijn dat de keuze wordt gemaakt om met het bijbaantje te stoppen. Nieuw personeel moet snel ingewerkt worden, zodat ze aan de slag kunnen en jij gaten in roosters kunt opvangen. Helaas blijkt dit in praktijk moeilijker dan verwacht. De kans op fouten in het arbeidscontract is groot door onduidelijke communicatie of een slecht leesbaar handschrift. Fouten kunnen vervelende gevolgen hebben, zoals verkeerde uitbetalingen of problemen met instanties vanwege onjuiste persoonsgegevens. Bovendien kost het veel tijd en moeite om documenten opnieuw op te stellen en te laten ondertekenen.

Door dit proces te digitaliseren, kun je een arbeidsovereenkomst veel gemakkelijker opstellen en de administratieve last verminderen. Met de sjablonen van Securex vul je in één keer de benodigde velden in, waarna de gegevens automatisch worden opgehaald en ingevuld in de benodigde formats. De medewerker kan het contract snel digitaal ondertekenen en direct aan de slag. Maak jij geen gebruik van sjablonen? Dan helpt onze juridische afdeling graag met het opstellen van het model arbeidsovereenkomst voor de retailsector.

Ontzorgen in de retail

Als je personeel in dienst hebt, dan weet je dat het veel werk kost om de juiste medewerkers te vinden en dat er veel formaliteiten verbonden zijn aan het aanwervingsproces. Bij Securex adviseren we je hierbij en zorgen we voor de afhandeling van wettelijke verplichten, van A tot Z.

Speciaal voor jou in de etalage: een ruim assortiment voor het beheer en de verloning van jouw personeel:

Neem contact op voor vragen

Bij Securex kun je altijd rekenen op een soepel in- en uittredingsproces, een correcte salarisadministratie en een gedigitaliseerd personeelsdossier. Zo kunnen nieuwe krachten razendsnel aan de slag en houd jij meer tijd over voor het werk dat je écht leuk vindt. Ben je benieuwd welke oplossingen wij voor jouw bedrijf hebben of heb je vragen over onze software? Neem dan gerust contact met ons op. Ons team staat klaar om jouw bedrijf ondersteuning te bieden.