‘Omdat we wisten dat het systeem waarmee wij werkten niet toekomstbestendig meer was, zijn wij bij VDH op zoek gegaan naar een gebruiksvriendelijk softwarepakket.’

Met de hulp van Securex hebben wij bij VDH een goede basis neergezet en fijne workflows ingericht

Ik doe de financiële administratie alleen en bij VDH houdt dat ook in dat ik verantwoordelijk ben voor het doorgeven van de mutaties voor de salarissen van de medewerkers aan onze accountant. Het pakket dat wij gebruikten tot en met 2021 had aangegeven dat zij ermee zouden stoppen. Wij zijn daarom op zoek gegaan naar een nieuw systeem waar we in ieder geval de salarisadministratie in konden verwerken. Dan zouden we voor de toekomst vooruit kunnen. Tijdens een gesprek in privésferen kwamen wij per toeval uit op Nmbrs.

Nmbrs

Onze accountant had via een andere klant ook al ervaring met Nmbrs. We hebben het nog wel vergeleken met een aantal andere softwarepakketten, maar we kozen bij Nmbrs vooral voor het gemak van het pakket en voor de app voor de werknemers. Nadat de accountant en ik samen begonnen zijn met het implementeren van de software, kwamen we gaandeweg toch wat kleine probleempjes tegen. Via Nmbrs werden telkens opnieuw tickets aangemaakt bij iedere vraag, waardoor het proces vrij lang duurde. Wij zijn daarom op zoek gegaan naar een externe partner om ons verder te helpen. Wij zijn toen uitgekomen bij Securex.

Samenwerking met Securex

Steven heeft in eerste instantie ons geholpen het systeem verder uit te rollen. Problemen waar we tegenaan liepen, werden zo opgelost. Daarna heeft hij de diverse workflows uitgelegd en zijn we daarmee aan de slag gegaan. Ondertussen ben ik er zelf dusdanig handig in dat ik de workflows zelf aanpas, zodat ik niks meer vergeet in bijvoorbeeld on- en offboarding processen.

Steven heeft ons fijn geholpen. Nadat hij alles heeft uitgelegd en wat dingetjes heeft gewijzigd, heeft hij ons vooral zelf aan de slag laten gaan met het systeem. Daardoor leer je heel veel en maakt het ook makkelijker om zelf nog wat aan te passen. Zolang je er zelf maar veel mee bezig blijft, blijf je ook wel handig met het systeem. Daarnaast is het heel fijn dat we gewoon even kunnen bellen, zonder dat je lang moet wachten. We hebben nu een fijn systeem staan waar af en toe nog wat aan aangepast moet worden. Gelukkig kan ik dat goed zelf!

Gebruik jij de Nmbrs software en kom je ergens niet uit? Onze Nmbrs consultants staan voor jou klaar om je hiermee te helpen.